sabaidee. Powered by Blogger.

Nov 3, 2011

SEA GAMES 2011: NINE NEW FACES FOR MYANMAR


SEA GAMES 2011: NINE NEW FACES FOR MYANMAR

SEA GAMES 2011: NINE NEW FACES FOR MYANMAR
YANGON (2 Nov 2011) – Myanmar have listed nine new faces for their SEA Games campaign alongside several who have seen action at the biennial championship previously.
Newly appointed chief coach of the Myanmar U23 side Stefan Hansson has decided to give further opportunities for those players who have made an impression in the Myanmar National League (MNL).
The team is managed by former Myanmar international Tin Aung while Tin Myint Aung is the assistant coach.
MYANMAR 

GOALKEEPERS: Kyaw Zin Htet (KBZ), Hein  Kyaw Thu (Okkthar), Thiha
Sithu (Ayawaddy)
DEFENDERS: Yan Aung Win (Yangon), Kyaw Kyaw Myo, Nyar Na Lwin, Aye San (KBZ); Shwe Hlaing Win (Zeyar); Zaw Zaw Oo (Ayawaddy), Zaw Min Htun (Magway), Moe Win (NPT)
MIDFIELDERS: Aung Myint Aye (YDNB); Yan Aung Kyaw, Kyi Lynn (Yangon); Pyae Phyo Oo (NPT); Kyaw Zeyar Win (KBZ); Min Min Thu (Ayawaddy)
STRIKERS: Mine Aik Naing (KBZ), Kyaw Ko Ko (Zeyar), Min Min Htun (Ayawaddy)

0 comments:

Laos National Team 2023

Laos National Team 2023
2023

Laos U19

Laos U19
2015

Laos vs Myanmar suzuki cup2012

Laos Premier League 2013>>Table

RED CARD

RED CARD
SOPHA WAS GIVEN A RED CARD, INDONESIA VS LAOS

Suzuki cup 2012

Suzuki cup 2012
Laos National Team 2012

Laos U16 (Red), vs Yemen

Laos U16 (Red), vs Yemen
Laos vs Yemen, AFC U16

AFF women's football championship 2012,

AFF women's football championship 2012,
Laos vs Thailand

Blogs+Previous articles

document translation

Hot topic